vrijdag 14 december 2012

Golden forest


Ik heb hier echt een prachtig duo! Een prachtige top coat met flakies en een mooie zeegroene lak met miniscule glittertjes. Kijk je verder voor de foto's?



Hier zie je de namen van de lakjes, ze waren limited edition, maar Catrice heeft wel vergelijkbare kleurtjes en ik zag million styles pas ook weer in de kruidvat staan. 



Het is erg lastig op het goed vast te leggen. Het zijn gouden/koperen flakies.


De zeegroene kleur heeft een prachtige shimmer!



Vind je het ook niet prachtig! Ik ben verliefd! Wat een topduo. 

Xxx Loes

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie combinatie!

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het doet me aan de kleine zeemeermin denken haha. En dat bedoel ik hartstikke positief hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nu je het zegt! Of de allermooiste vis van de zee

      Verwijderen
  3. Goed dat ik dit lees! Heb het lakje al tijden in mijn kast staan, maar ik draag hem nooit. nu weet ik hoe ik het kan combineren! :D

    BeantwoordenVerwijderen